Wervingscampagne van start

Wervingscampagne van start

28-6-2021

Werken bij Knaapen: alsof je thuis bent

Het gaat ons goed bij Knaapen! Mooie opdrachten, fijne opdrachtgevers, samenwerkingen die energie geven en een team dat ons elke dag trots maakt. Daar zijn we dankbaar voor. En we groeien, ondanks de huidige krapte op de arbeidsmarkt!

We hebben een sterk DNA. Het Knaapen-gevoel noemen onze medewerkers het. Het is een soort onzichtbare lijm die de Knaapen-collega’s met elkaar verbindt. Als oudste familiebedrijf van Nederland weten we als geen ander dat een fijn werkklimaat waarbij mensen zich prettig voelen de basis is voor kwaliteit en voor de toekomst.

Medewerkers zijn ons trouw, de achterdeur blijft gesloten. Dat is al 369 jaar zo en die sterke binding maakt ons blij. We willen dat natuurlijk ook zo houden. Net zoals we via de voordeur nieuwe collega’s willen aantrekken die passen bij het DNA van ons bedrijf. Ménsen maken immers ons werk.

Daarom zijn we een wervingscampagne gestart. ‘Wat is nou echt dat Knaapen-gevoel?’ vroegen wij onze collega’s. “Dat je echt jezelf kan zijn”, antwoordden zij. “Dat je je geaccepteerd voelt, er ruimte is voor je eigen persoon, het familiegevoel, alsof je thuis bent.”

Timmerman Lex aan het woord over typische Knaapen collega’s

Onze eigen medewerkers staan nu in de wervingscampagne centraal. Onze helden. Ze stelden zich kwetsbaar op, vertellen over het Knaapen-gevoel én deinsden er niet voor terug om (samen met hun hond, konijn, kind of kroonluchter) fotomodel te zijn voor een dag.

Werken bij Knaapen is alsof je thuis bent.
We delen hier graag een sneakpreview met jou, foto’s die ook te bewonderen zijn langs de weg ;). Volg ons op de socials de komende weken om ook de andere beelden te zien. En als je denkt: ik weet iemand die zich helemaal thuis zal voelen bij Knaapen, op werkenbijknaapen.nl staan onze vacatures. Gewoon bellen of mailen mag natuurlijk ook: (0499) 46 06 05 en solliciteren@knaapen.nl.

Wervingscampagne van start

Collega Mark met zoon Sef voelen zich thuis op kantoor

1750

Uitvoerder Michel voelt zich thuis in de directiekeet

Billboarding
Heb jij ons stiekem al gespot langs de weg?!

1752